Ho Ho Ho, kom winteren bij kringloopwinkel Opnieuw & Co!

Opnieuw & Co Wintert

Of je nu de kerstboom in een nieuwe jasje wil stoppen, of liever zelf schittert in een nieuwe jurk, je vindt in hun uitgebreid aanbod vast wat je zoekt.

De kringloopwinkel verzamelt doorheen het jaar heel wat leuke spullen zoals kerstbomen, feestdecoratie, verlichting, feestkledij, gekke kersttruien en nog veel meer. Honderden leuke spulletjes worden tijdens de wintermarkt uitgestald en verkocht aan zachte prijzen.

Wist je trouwens dat de beste cadeaus helemaal niet veel hoeven te kosten? Dus neem zeker ook eens een kijkje in hun aanbod speelgoed, spelletjes en sportgerei. Je maakt niet enkel je vrienden en familie blij, maar geeft mensen die het moeilijk hebben de kans op een leuke job, die een verschil maakt voor hen en voor de planeet.

De kringloopwinkels van Opnieuw & Co zijn voorzien van grote eigen parkings

Over vzw Opnieuw & Co

Opnieuw & Co is een Kringloopwinkel die herbruikbare goederen opnieuw in omloop brengt aan zachte prijzen. Het gaat dan om producten zoals meubelen, kleding, huisraad, boeken, speelgoed, elektro en fietsen. De vzw werd in 1995 in Lier opgericht door stichter en directeur Koen Goemans. Ondertussen groeide Opnieuw & Co uit tot een grote organisatie met meer dan 500 werknemers en winkels in Lier, Duffel, Mortsel en Kontich. Het multiculturele bedrijf zorgt er niet enkel voor dat tweedehands creatief, leuk en ecologisch wordt, maar zet ook in op sociaal verantwoord ondernemen. Zo creëert Opnieuw & Co kansen voor tewerkstelling voor kortgeschoolden en langdurig werklozen.

Winkelvestigingen Opnieuw & Co:

Ma tot zat van 10u tot 18u

Opnieuw & Co vzw, Hondiuslaan 46, 2570 Duffel

Opnieuw & Co vzw, Borsbeeksebinnenweg 51, 2640 Mortsel

Opnieuw & Co vzw, Vredebaan 90, 2640 Mortsel

Opnieuw & Co vzw, Antwerpsesteenweg 391, 2500 Lier

Opnieuw & Co vzw, Prins Boudewijnlaan 1, 2550 Kontich

Outletshop De Kilomeet, Vredebaan 90, 2640 Mortsel

persbericht: Opnieuw & Co

Een reactie achterlaten

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *